Hej
Ten blog będzie o moim życiu...będę tu pisała co robiłam każdego dnia...chociaż nawet jak nic nie będę robiła to i tak napiszę...haha xd...okej to...miłego czytania...<3

środa, 22 lutego 2012

I love you 3

Hejj ( nie wiem czy ostatni raz ale dobra ) !
Obiecałam zdjęcia Szarusia <3 więc zaraz dodam ... o proszę ...
 .....
 Słodki co nie ? <333
 Ooo jak ja go kocham <33
 Piękniś mój <333 !












Sorki ale trochę zamazane te zdjęcia a to dlatego że on się ruszał strasznie ... nie no chomik DŻUNGALSKI to wiadomo że ruchliwy !! Tamtego miałam SYRYJSKIEGO !! <33 Syryjskie chomiki są fajniejsze , ładniejsze , większe i tak się nie ruszją <33 ! Ale nie było mojego Syryjskiego więc kupiłam tego !! <3 Z resztą to już to pisałam ... a patrzcie na tamtego jaki był śliczny !! <33
.....
Mam jeszcze więcej jego zdjęcc tylko nie mogę znalesc ... poczekajcie !! <3
.....
 Tuptusia <33 właśnie w tym roku zdechła ; (((((
[*]
Tuptusia <33 ; ((((    [*]
 Lucuś z moim starym chomiczkiem <333 [*]
 Duduś <333 [****]
 Lucuś <33
 Lucuś <33
 Duduś <3 ; ( [**]
Duduś ; (( [****]












No więc to na tyle chyba się za bardzo rozpisałam .... za dużo zdjęc !! <33

Narxx do jutraa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz