Hej
Ten blog będzie o moim życiu...będę tu pisała co robiłam każdego dnia...chociaż nawet jak nic nie będę robiła to i tak napiszę...haha xd...okej to...miłego czytania...<3

środa, 22 lutego 2012

I love you

Hejj ( już na drugi dzień ) ...
Dzisiaj postanowiłam pisac następną książkę ale nie tutaj tylko na Word-Padzie ... hahaha xd i tutaj jej nie napisze...haha xd...nie chce napisac bo nie..to będzie o moim życiu...i...o szkole i nie chcę żeby ktoś przeczytał to bo tam będzie taki mój wróg i niektórzy mogą się skapnąc kto to może byc...więc...?...nie napiszę...przykro mi...i przepraszam!!<33
Chyba już będę leciała pisac tą książkę bo jeszcze nic nie napisałam...nie no napisałam tylko Prolog i Bohaterów...haha xd...więc...?...Narxx <33...
Potem napewno jeszcze wpadnę tutaj i coś napiszę ...
A tak w ogóle to dzisiaj idę kupic chomika z mamą ... haha xd ... ale fajnie !! <333
Paa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz