Hej
Ten blog będzie o moim życiu...będę tu pisała co robiłam każdego dnia...chociaż nawet jak nic nie będę robiła to i tak napiszę...haha xd...okej to...miłego czytania...<3

czwartek, 23 lutego 2012

I miss you 2

Hejj ( po raz drugi ) !
Tak się rozpisałam w tamtym wpisie że zapomniałam napisac Narxx na pożegnanie jak ja to zawsze piszę. Wiecie co ? Bym porobiła więcej zdjęc i to ładnych dla Szarusia ale on jest taki szybki że nie wiem co !! Nie no wiadomo CHOMIK DŻUNGALSKI a one są takie szybkie . Mój nie jest aż taki ale szybki to jest . Właśnie...chciałabym jeszcze wstawic jakieś zdjęcia no ale nie wiem bo znowu czegoś zapomnę. A wiecie co ? Wstawię może jakieś piosenki i teledyskami ?? Taak to będzie zadanie tego postu !! <3
Ok to poczekajcie poszukam czegoś ... ale mam bardzo dużo tego i wszystkie to prawie moje ulubione piosenki więc nie wiem ile mi zajmie ta notka ale napewno dużo ... dobra już zabieram się do wstawiania bo coś już za dużo się rozpisałam ...
.....
.....
Proszę a oto moja nowa piosenka !! <3


A to druga !! <33


I już lecę narazie 
Narxx ( musiało byc ... ! )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz