Hej
Ten blog będzie o moim życiu...będę tu pisała co robiłam każdego dnia...chociaż nawet jak nic nie będę robiła to i tak napiszę...haha xd...okej to...miłego czytania...<3

czwartek, 23 lutego 2012

I miss you

Hejj ( pierwszy raz w tym dniu ) !
Co tam u was?U mnie spoko.Oooj wiecie ile ja wczoraj tej książki napisałam?Oooooojojojjjooj bardzo dużo.Haha xd.Już mam 15 KB haha xd.Dużo trochę ale to nic jak napiszę ją całą to pójdę do drukarni i wydrukuję tą książkę tak na pamiątkę...potem złożę jak by to była prawdziwa książka...fajnie nie ?...Wstałam dzisiaj chyba o 10.30 i jeszcze mi się chciało spac ale poszłam do salonu bo leciał mój ulubiony film...Ale...obejrzałam tylko jeden odcinek bo pierwszy zaczynał się o 10.00 a drugi o 10.30 więc akurat zdążyłam na drugi odcinek...Aaa bym zapomniała mam następne kilka zdjęc Szarusia <3... jak chcecie to mogę wstawic...chcecie?Ok to wstawię ... poczekajcie aż poszukam ...
....

 Szaruś <3
 Szaruś <3
 Szaruś <3
 Szaruś <3
 Szaruś <3
Szaruś <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz